fredag 18. april 2008

Michael Jackson - 25th Anniversary


Jeg har likt Michael Jackson helt siden jeg ble født, så valget falt ganske naturlig. Kjøpte denne cd'en for ikke så lenge siden, fordi Thriller feirer 25 år for "biggest selling album of all time" og siden jeg liker musikken så godt så valgte jeg denne cd'en.
Det var akkurat de samme sangene som i det gamle Thriller albumet, men denne inneholdt også nye sanger hvor blant annet Akon, Kanye West og Will.I.Am har vært med å mixe, så sangene kom ut som: Hip hop blandet med pop. Coveret passer kanskje ikke med tittelen, men jeg syns det passer veldig bra sammen med musikken. For hvilken artist er det vel som ikke har bilde av seg selv foran på coveret? Det er en ganske klassisk måte å ha coveret på. Coveret viser Michael Jackson, ikke noe mer! Michael Joseph Jackson er en 48 år gammel mann som på en måte har viet livet sitt til musikk og for å hjelpe andre mennesker. Han har 9 søsken, 7 brødre og 2 søstre. Han eier park som heter Neverland. Tilsammen har han utgitt 13 album og 17 singler.

Ingen kommentarer: